Daří se vám v podnikání? Potřebujete více místa pro uložení kancelářských potřeb, firemních dokumentů nebo i zboží? Do našich skladovacích kontejnerů můžete uskladnit jak dokumenty, tak i nábytek, zboží z e-shopu či cokoliv jiného. Naše sklady jsou dostatečně bezpečné a máte k nim non-stop přístup.

 

Firemní skladování využijete pro:

  • skladování dokumentů
  • skladování materiálů
  • mezisklad pro zboží
  • skladování zásob
  • skladování náhradních dílů
  • archiv dokumentů
  • sklad na pneumatiky a další materiál pro vozový park
  • přebytečný kancelářský nábytek
  • zařízení pro veletrhy a výstavy
  • elektronická zařízení
  • divadelní rekvizity
  • zvukovou aparaturu
  • cokoliv, co si namyslíte

 

Udělejte nezávaznou rezervací >>

 

Pro koho jsou určené firemní sklady

Být podnikatelem s sebou přináší spoustu pozitivních věcí. Například samostatnost, příležitost vydělat si větší množství peněz, být nezávislý, možnost využít svou kreativitu, obchodní talent a mnoho dalšího. Na druhou stranu ale musíte počítat i s tím, že na vás bude kladena i spousta povinností, musíte vést účetnictví, pečovat o případné zaměstnance a v neposlední řadě také dbát o firemní majetek nebo dokumenty. Jak na to, když nemáte dostatek místa?

Firmy vyžadují prostory pro skladování

Podnikání jednotlivce nebo celé velké firmy vždy vyžaduje nějaké prostory. Často se jedná o kancelář, výrobnu, sklady, odkladiště, místnost na archivaci a mnohé jiné. To se sebou většinou nese i otázku vyšších nákladů. Místnosti pro uskladnění firemního majetku prostě něco stojí, a to i ve chvíli, kdy tyto věci a předměty nepoužíváte nebo je nepotřebujete. Jak snížit náklady za uskladnění a efektivně uvolnit prostory?

Odolnost, kvalita a nedobytnost

Velmi šikovné řešení nabízí firemní uskladnění v kontejnerech. Lodní kontejnery jsou konstruovány tak, aby vydržely v neporušeném stavu v podstatě za jakýchkoli podmínek. Rozhodně odolají jakémukoli počasí (dešti, větru, slunci, mrazu), nevpouštějí vlhkost a především odolávají jakémukoli nechtěnému vniknutí nežádoucích osob. Jsou tak schopny chránit svůj obsah i před zloději. Mimo to ovšem poskytují velmi prostornou plochu k uskladnění nejrozličnějšího vybavení, které firmy mají nebo musí evidovat.

K čemu využít skladování v kontejnerech pro firmy:

  • k uskladnění momentálně nepotřebného kancelářského nábytku,
  • k umístění strojů a přístrojů,
  • k uložení pracovního nářadí a náčiní,
  • jako mezisklad pro zboží a výrobky,
  • na reklamní materiály,
  • jako archiv dokumentace,
  • sklad pro náhradní díly a součástky a mnoho dalšího.

Pronajměte si uskladnění v kontejneru

Vlastní skladovací prostory v kontejneru si můžete velmi snadno pronajmout na jakoukoli dobu. Třeba na měsíc nebo na několik let. Je to jednoduché. Vyzkoušejte nás! Zaručujeme profesionální přístup a odbornou pomoc při stěhování. Sklady jsou v hlídaném areálu, který je střežen i bezpečnostním systémem. Navíc ke svému kontejneru budete mít přístup pouze vy. Přístup není omezen, ke svému majetku se tak dostanete podle libosti 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.